8 grudnia 2021

Jakie są główne zalety kampanii Google Ads?

Kampanie Google Ads są z roku na rok coraz bardziej popularne. Wielu przedsiębiorców przekonuje się do nich i tak naprawdę przyznaje, że efekty są szybkie oraz naprawdę satysfakcjonujące. Przedsiębiorcy, którzy jeszcze do tej pory nie przekonali się o zasadności tego rodzaju kampanii, powinni wczytać się w poniższe zalety, a na pewno będą chcieli kampanie Google Ads zmieścić w swoim marketingowym budżecie.

Pierwszą niezaprzeczalną zaletą jest fakt, że efekty z reklam są jak najbardziej mierzalne. Możemy dokładnie sprawdzić, które kluczowe słowa najlepiej konwertują. Dzięki temu kolejny budżet przeznaczymy jedynie na te reklamy, które są w pełni skuteczne. Kolejna zaleta (równie ważna) to trafienie do docelowej grupy. Możemy zaprezentować swoją ofertę oraz biznes osobom, które są zainteresowane bezpośrednio tematem i trafić do swojej docelowej grupy.

Dzięki Google Ads możemy zaprezentować biznes w największej wyszukiwarce. Badania potwierdziły, że 94,88 procent polskich użytkowników Internetu korzysta właśnie z Google. Wartość ta wzrasta z roku na rok. Przy pomocy reklam Google Ads pozyskiwać możemy ruch z Google bezpośrednio do witryny. Możemy także liczyć na działanie lokalne oraz globalne. Możemy reklamę targetować do osób, które poszukują oferty w swoim mieście, jak i także na drugim końcu świata. Każdy znajdzie sposób idealny dla siebie.

Na sam koniec należy także wspomnieć o łatwości edycji. Możemy bardzo szybko reagować. Kiedy reklama jest nieskuteczna, to po prosty możemy ją poprawić czy też nawet wyłączyć. Jest to naprawdę świetna informacja. Nie zawsze reklama jest strzałem w dziesiątkę.